Чи існує гарантія на матраци?

Якісний матрац з ортопедичними властивостями — досить дорогий виріб, і цілком нормально, що покупці розраховують на його тривалий термін служби. Однак неполадки все ж трапляються і, часом, досить швидко. Чи є гарантія на такі постільні аксесуари, і в чому її особливості? У яких випадках матрац візьмуть з рекламаціями, а коли відмовлять в безкоштовному ремонті? І чи знаєте ви, що повертати матрац в магазин потрібно з повним пакетом документів, включаючи чек, а також етикетку виробу?

Якою буває гарантія на матраци?

Гарантія на матраци

Постільні аксесуари даного типу передбачають різні варіанти гарантії залежно від ситуації:

Гарантійний термін починається з дня продажу матраца, навіть якщо експлуатувати його ви  почали набагато пізніше. Зверніть увагу, що гарантія не означає періодичне обслуговування, а лише усунення дефектів, що сталися з вини виробника.

Приймаючи рекламацію, виробник відправляє бракований виріб на експертизу, щоб визначити причину пошкодження. У разі доведення вини виробника — ремонт або заміна будуть проведені за його рахунок. Якщо товар зіпсований частково — його відремонтують, якщо ж порушена велика частина матраца — швидше за все, виріб поміняють повністю. Термін гарантії в обох випадках не продовжується.

На що поширюється гарантія на матраци?

Товар можна повернути, якщо у вироба є такі недоліки:

Повертають матрац з браком в магазин, де було придбано виріб. Для підтвердження гарантії необхідно пред’явити товарний і касовий чек магазину, етикетку виробу (зберігайте її разом з документами, якщо видаляєте з чохла), а також сам гарантійний талон. У талоні повинні бути: найменування товару і самої моделі, дата продажу, печатка торгового представника, підпис продавця. У різних матраців — різні гарантійні строки, але зазвичай термін становить не менше 18 міс.

Що не є гарантійним випадком для матраців?

Згідно із законодавством України, не можна повернути постіль з пошкодженою упаковкою, якщо вам не підійшов розмір, висота, колір, рівень жорсткості виробу і т.д. Тому чимало продавців радять «приміряти» виріб до меблів і навіть поспати кілька ночей на матраці, не знімаючи заводське упакування. У цьому випадку його можна буде повернути/обміняти протягом 14 днів — за рахунок покупця. Враховуйте, що поверненню та обміну не підлягають вироби, створені на замовлення (нестандарт).

Матрац, негарантійний випадок

Виробник не прийме претензію щодо псування товару, якщо матрац став непридатним через неправильну його експлуатацію (порушення буде встановлено в результаті експертизи).

Які існують вимоги до експлуатації:

Враховуйте, що це — загальні рекомендації, і точнішу інформацію варто пошукати в техпаспорті/інструкції виробу.

Як продовжити термін служби виробу?

Незважаючи на об’ємний список вимог і заборон, дотримуватися стандартних правил дуже просто. Використовуйте для матраца ліжко або диван з рівною основою, регулярно повертайте виріб для рівномірного зносу, дбайливо ставтеся до постільних аксесуарів — і вони прослужать вам не тільки термін, заявлений виробником, а й набагато довше.

А щоб уникнути забруднень матраца і подальших чисток — використовуйте захисний наматрацник, який можна буде випрати в домашній машинці.

Повернутися до списку статей

Для совершения звонка
выберите нужный номер